Prasknuté tesnenie pod hlavou valcov sa však nemusí prejavovať len zmiešaním motorového oleja s chladiacou kvapalinou. Za určitých okolností totiž môže dochádzať k úniku týchto dvoch prevádzkových kvapalín von z motora alebo naopak dnu do spaľovacieho priestoru. Tesnenie pod hlavou valcov oddeľuje blok motora od hlavy valcov a je umiestnené medzi ich dosadacie plochy.
Toto tesnenie je v podstate tenký plát, ktorý má okrúhle diery - ich počet zodpovedá počtu valcov motora. Ok, ctyrista usetrenych euro se hodi prece kazdymu, ze. Nez jsem dojel 30km do servisu, byl motor nejspis moc horky (podle budiku byla teplota zvysena, ale zdaleka ne v cervenem poli) a oddelal tesneni pod hlavou. Takze jsem usetril 400.
A protože jde o specificky konstruovaný agregát, vyžaduje také výměna těsnění pod hlavou specialistu. Jinak se může stát, že těsnění vyměníte a za chvíli to budete dělat znovu. Rover třeba předepisoval při výměně použití nových šroubů hlavy válců (v tomto případě vlastně celého motoru). Najčastejším prvým príznakom poruchy hlavy valcov býva strata.
Podozrenie na tesnenie pod hlavou - Technický koutek - Fórum. Fórum › Technický koutekV pamätiPodobné29. Mám podozrenie, ze mam prasknute tesnenie pod hlavou. Priznaky : - so zhavicom nestartuje ani v tychto.
Některé vážné poruchy mají tak jasné příznaky, že je zrátka odhalí i poučený. U některých jednotek totiž hrozí. V tomto videu bych rád vysvětlil pár spekulací o prasklým těsnění pod hlavou motoru.
Rád bych ukázal jak to lze poznat a jak se to projevuje. Pokud je to pro vás zajímavý napište. Poškozené těsnění pod hlavou se poznat dá.
Máš-li podezření na poškozené těsnění,dolij vodu do expanzní nádobky po okraj,nastaruj a pozoruj,jesli nevychází drobné bublinky. Jesliže ano,je těsnění v háji. Ahoj, měl jsem podobný příznaky - bublání v radiátoru, ale dělalo mi to tuším jen při přidání plynu. Začalo to někdy na začátku zimy, nevěděl jsem zda nestačí odvzdušnit okruh topení nebo něco dalšího.
Caute chalani uz som v prdeli a neviem si rady. Nedavno mi na dialnici vyslahlo vodu tak som zastavil dolial a zase. Poškodená hlava valcov, prípadne tesnenie pod ňou, sa môžu objaviť ako následok použitia zlej. Prasklo mi tesnenie pod hlavou a mechanik mi vravel ze to neponahla vimenit nakolko ma olej cca 11tisic ze mam este jazdit moze sa tim. Vzduch pomaly vytestí vodu z priestorov hlavy,potom už začína skaza,lebo jednak lokálne nie sú všetky miesta dobre chladené,jednak rozdiel v chladení rôznych častí ešte napomáha v skaze,po vytlačení vody zase chýba a je vody málo.
Samozrejme sa prehrieva,kolíše teplota,často nekúri,vyviera z expanznej nádoby. Ale vyborne vediet, ze existuju aj taketo pristroje. Kw rok poslední dobou se mi nějak tlakují hadice na chladicí kapalinu a když na nádržce na vodu sundám spátečku z motoru a připojím na ni průhlednou hadici tak mi jde speněna kapalina ale motor při tom nevaří myslím si že je to těsněni pod hlavou nebo to může bít i nečím jiným když jsem.
Radil by som ti, aby si dal na hlavu spraviť tlakovú skúšku. Hlava sa dá v určitých možnostiach repasovať (zavariť podľa toho kde je prasklina), čo neodporúčam, radšej by som použil zánovnú. Máš dve možnosti, oprava alebo do šrotu.
Ja to typujem na tesnenie pod hlavou.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.