A protože jde o specificky konstruovaný agregát, vyžaduje také výměna těsnění pod hlavou specialistu. Jinak se může stát, že těsnění vyměníte a za chvíli to budete dělat znovu. Rover třeba předepisoval při výměně použití nových šroubů hlavy válců (v tomto případě vlastně celého motoru). Při vyplnění prostoru mezi hlavou a blokem se těsnění hlavy válců stará také o to, aby nedocházelo ke styku oleje s chladicí. Test pomocí detekční kapaliny, když zezelená je vada těsnění.
Dochází ke kontaminaci chladící kapaliny od spalovacího prostoru. Je ovšem dobré vědět, že právě hlavy válců jsou vysoce namáhaným materiálem, na který často působí i výrazné změny teplot či zmíněného tlaku. K snížení výkonu dojde v případě, kdy se na základě špatného těsnění dostane tlak do sacích a výfukových kanálů. S prasklou hlavou válců motoru se nejčastěji setkáme především u vozů kupovaných z druhé ruky.
Dobrou zprávou je, že těsnění samo o sobě není nijak drahé. Podstatně náročnější je spíše celý proces výměny, která není náročná jen časově, ale finančně. Pánové, existují nějaké nezpochybnitelné projevy auta (chladící okruh, výfukový system apod.), že jde o prasklou hlavu nebo těsnění ? Jasné příznaky prasklé hlavy nebo těsnění pod hlavou. TDI KW má již delší dobu špatné těsnění pod hlavou , což se projevuje ztrátou vody při vyšších otáčkách motoru cca.
Když jedu řekněmě předpisově,tak se neztratí ani kapka. U některých jednotek totiž hrozí prasknutí těsnění pod hlavou či samotné hlavy motoru, jdou-li z extrému do extrému (prudké zahřívání či ochlazení). Stejně tak v expanzní nádobce nemají co. Přidrátuj si PETku na přepad u expanzky a pokud ti to tlačí přes těsnění pod hlavou , tak se flaška naplní, pokud ne tak ti to teče někde jinde. Já takhle vyměnil chladič, kde jsem našel stopy po Ga nakonec to byla odvzdušňovací hadice v ohybu pod tandem pumpou.
Veškerá voda mizí asi ve válci (ven neteče a do oleje se nedostává-zatím). Chtěl bych se tedy zeptat,zda to. Ahoj, nejspíše mám špatné těsnění pod hlavou.
Otevřel jsem víčko z kterého vyšlo pára a menší tlak. Motorka nechtěla startovat a poté čoudila, nejspíš protože se do oběhu paliva dostala chladící kapalina. Také pokud má větrák problém uchladit auto zastavené po ostré jízdě nemusí být známkou problému, když jsem tahal na laně v létě tunu a půl, po zastavení to větrák naplno s topením naplno sotva udržely pod bodem varu. Známkou špatného těsnění je spíše kolísání teploty, pravidelné vyvaření deci vody, mizení. Jeslti je to hlavou motoru tak to neni takova hruza pode jen praskle tesneni pod hlavou , vubec se nemusi vydelavat motor jen se odsroubuje viko a hlava motoru, vymeni se tesneni nasroubuje zpatky.
Ano nacpi si pod hlavu tmel, to je to nejlepší co můžeš udělat Ne teď vážně, ano nové těsnění sice stojí pálku a zrovna u tohohle dílu na motorce bych se nesnažil šetřit, kup originál co tam má být a nevymýšlej kraviny Pokud to nějak zbastlíš a nacpeš tam co tam nepatří, může ti pak vletět voda do oleje nebo naopak a můžeš zadřít motor. V servise mi řekli bude vás to stát 16. těsnění pod hlavou ? Co se může stát, když se to nevymění ? Nejedná se ale o nijak nákladnou opravu. Spoívá v obroušení hlavy válců a montáži nového těsnění pod hlavu. Zdravím, mám auto po opravě špatného těsnění pod hlavou.
Bohužel po opravě je stále voda plná oleje. Hlava je po repasy a chladící okruh byl minimálně 20x propláchnutý, ale. Těsnění pod hlavu na Smart Fortwo za nejlepší cenu.
Tak úspěšně povoleno, nové těsnění koupeno, hlava se dneska srovnává, opravdu byla trochu vyžraná. Jinak čerpadlo by tect nemělo, dával jsem nové těsnění , staré jsem pečlivě oloupal a nové těsnění jsem ještě pro jistotu potřel červeným silikonem, jak kdesi radil gumidek. Koupím výměnu těsnění pod hlavou fabia 1. Sháníte těsnění pod hlavu na Renault Clio?
Jury: klasické projevy shnilého těsnění začínají tak, že auto začne blbě topit, následně vůbec. Protože začne tlakovat do expanzky a špinit fridex, který bude kalný, mastný,. To je nové a po kontrole jsem nedospěl k závěru, že by na něm bylo cokoliv špatného , tedy už bude asi zkroucené samotné víko.
Pod matky jsem dal ještě podložky, aby bylo víko více přitlačeno a znovu nastartoval, že zkusím vyúpozorovat, kde a jestli se tam olej znovu objeví.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.