Ještě mi tam chybí (mluvím z vlastní zkušenosti) foukání do chladícího systému. Třikrát jsem měnil prasklou hadici, než mi to docvaklo a nechal vyměnit těsnění pod hlavou. Přitom příznaky jako emulze atd.
Těsnění hlavy válců se vyrábí z klingeritu, nebo z tenkých ocelových listů, přičemž při každé demontáži hlavy válců a její opětovné montáži by se mělo použít nové těsnění. Při vyplnění prostoru mezi hlavou a blokem se těsnění hlavy válců stará také o to, aby nedocházelo ke styku oleje s chladicí. V tomto videu bych rád vysvětlil pár spekulací o prasklým těsnění pod hlavou motoru.
Rád bych ukázal jak to lze poznat a jak se to projevuje. Pokud je to pro vás zajímavý napište. Ahoj, měl jsem podobný příznaky - bublání v radiátoru, ale dělalo mi to tuším jen při přidání plynu.
Začalo to někdy na začátku zimy, nevěděl jsem zda nestačí odvzdušnit okruh topení nebo něco dalšího. Přidrátuj si PETku na přepad u expanzky a pokud ti to tlačí přes těsnění pod hlavou , tak se flaška naplní, pokud ne tak ti to teče někde jinde. Já takhle vyměnil chladič, kde jsem našel stopy po Ga nakonec to byla odvzdušňovací hadice v ohybu pod tandem pumpou.
U některých jednotek totiž hrozí prasknutí těsnění pod hlavou či samotné hlavy motoru, jdou-li z extrému do extrému (prudké zahřívání či ochlazení). Stejně tak v expanzní nádobce nemají co.
Nech si udělat nabídku v případně vhodném servisu. Materiálový náklad je, na výměnu těsnění pod hlavou , poměrně nízký. Ale výměna těsnění je spojena s demontáží ventilových rozvodů a hlavy, což je zdlouhavější a pak montáž zase je spojena rovněž s následujícím seřízením ventilů, což je trochu více práce.
S prasklou hlavou válců motoru se nejčastěji setkáme především u vozů kupovaných z druhé ruky. Dobrou zprávou je, že těsnění samo o sobě není nijak drahé. Podstatně náročnější je spíše celý proces výměny, která není náročná jen časově, ale finančně. Poškozené těsnění pod hlavou se poznat dá. Máš-li podezření na poškozené těsnění ,dolij vodu do expanzní nádobky po okraj,nastaruj a pozoruj,jesli nevychází drobné bublinky.
Jesliže ano,je těsnění v háji. TDI KW má již delší dobu špatné těsnění pod hlavou , což se projevuje ztrátou vody při vyšších otáčkách motoru cca. Když jedu řekněmě předpisově,tak se neztratí ani kapka.
Fórum › Technický koutekV pamätiPodobné29. Mám podozrenie, ze mam prasknute tesnenie pod hlavou. Priznaky: - so zhavicom nestartuje ani v tychto. Některé vážné poruchy mají tak jasné příznaky , že je zrátka odhalí i poučený.
Těsnění pod hlavou jsem zjistil tak, že jsem náhodou otevřel víčko na dolévání oleje a? Ten celý komínek plný sraček alá krém na ruce. Otázka zní, neví prosím někdo, kolik stojí výměna v servisu?
Zvládl by to takový patlal jako jsem já? NEPATRI tmel, ale jen a pouze tesneni. Jak namontovat těsnění hlavy motoru. Těsnění hlavy se nachází mezi blokem motoru a hlavou válců (resp. hlavami v případě motorů do V). Těsnění funguje jako uzávěr, který brání pronikání zplodin ze spalování do chladicích kanálků, které obkl.
Jdou vidět bublinky v nádržce jak se přelívá. Myslíte, že to může být prasklé těsnění pod hlavou nebo může jít o nějaký menší problém? Chladící kapalina se neztrácí.
Auto táhne řekl bych normálně, možná je tročku hlučnější než bývalo, jo auto netopí, lépe řečeno začíná topit tak po 5km. Domnívám se že by mohlo jít o špatné těsnění pod hlavou , máte jiný typ?
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.